willemensylviainmaleisie.reismee.nl

De laatste dagen in Maleisië

Hallo iedereen,

Na een goede vlucht zijn we gisteren weer geland op nederlandse bodem. Het weer is even wennen, van rond de 30 graden naar 2 graden, voelt niet echt lekker. Maar nog even terug naar Maleisië. Donderdag zijn we vanaf Borneo naar het vasteland gevlogen. Bij aankomst stond Amanda ook al op het vliegveld. We zijn met een taxi gelijk doorgegaan naar Melaka. Dit is echt een gezellig stadje met nog Portugese en jawel, Nederlandse invloeden. Superleuk om hier rond te kijken en langs de rivier te wandelen. Op vrijdag en zaterdagavond is het markt in Jonkerstreet. Lekker druk,maar gezellig. Nu is er verder niet zoveel, dus we besloten om onze laatste dag maar door te brengen in Kuala Lumpur. Zaterdag dus met de taxi die kant opgegaan voor de laatste inkopen en de sfeer van Maleisië nog even te proeven. Toen we vertrokken om in de taxi naar het vliegveld te stappen regende het volop in KL en onze stemming was al niet beter omdat we weer moesten vertrekken. Maar eerlijk is eerlijk al met al was deze vakantie weer een geweldige ervaring waar we weer met veel plezier op terug kunnen kijken. We hopen dat jullie een beetje leuk mee hebben kunnen reizen, en hoewel je er echt moet zijn geweest, dat jullie met ons hebben kunnen meegenieten van onze ervaringen. Bij deze willen we jullie bedanken voor jullie reactie's en wie weet tot een volgende keer.

Groetjes vanuit een regenachtig Tholen, Wim-Paul en Sylvia